Workshop Klimspiraal

Wij hebben rietvlechter Hans Engberts van Engberts Natuurlijk bereid gevonden om voor ons een workshop in Heiloo te verzorgen.

Hans richt zich vooral op natuur gerelateerd vlechtwerk. Daarbij moet je denken aan broedkorven voor eenden, plantenmanden en -potten, vogelvoederhuisjes en spiralen voor klimplanten. Deze laatste gaan wij maken. Een mooie tuinklimspiraal van wilgentenen. De spiraal wordt plm. 2 meter hoog en is naast functioneel ook mooi en decoratief. In de wintermaand ook leuk met kerstboomverlichting.

De workshop zal worden gehouden op woensdagochtend 27 maart 2024 in De Trog, gelegen op het Willibrordusterrein, Bullaan 4, 1851 VW  in Heiloo. We starten om 10.00 uur. Bij voldoende belangstelling zal er in de middag ook een workshop worden gehouden.

De kosten bedragen € 40,00 voor leden van Groei & Bloei en € 47,50 voor niet-leden. Voor al het materiaal wordt gezorgd, inclusief koffie/thee met wat lekkers. Voor aanmelden of meer informatie: deby(at)telfortglasvezel.nl.

Uw aanmelding is definitief na ontvangst van de betaling op onze rekening KMPT Heiloo NL03RABO0336.4545.89 onder vermelding van workshop tuinspiraal. Omdat de wilgentenen van tevoren in de week moeten worden gelegd, kan er niet worden geannuleerd.