Lasagna: bollenmand vullen

Een bloeiende bollenmand is een warm welkom bij de voordeur of op het terras en geeft maanden plezier. De mand wordt afgewerkt met winterharde violen en is dus meteen al decoratief. Dit jaar gaan we aan de slag met een extra grote mand van wilgentenen. Een grote mand betekent veel ruimte voor bollen. Wij gaan deze laag voor laag vullen met een mengsel van biologische bloembollen die op verschillende momenten tot bloei zullen komen, de lasagnemethode. Nu maken en straks genieten. Een leuke activiteit en ook een geweldig “doe-cadeau”. Wanneer vrijdag 8 november 2024 om 10.00 uur (bij voldoende belangstelling kunnen er nog andere tijdstippen bijkomen). Kosten € 40,00 voor leden Groei & Bloei. Niet leden € 50,00. Na aanmelding het bedrag graag overmaken op NL03RABO0336454589 tnv KMTP Heiloo o.v.v .bollenmand. Het bedrag is inclusief mand, grond, bollen, koffie/thee en wat lekkers. Neem je een eigen mand mee, dan krijg je € 10,00 korting. Dit opgeven bij aanmelding.
Locatie: Kapelweg 70 in Limmen
Aanmelden voor 10 oktober bij Mercedes: benzdocter(at)icloud.com