Vrijwilligersuitje 2022

1 september 2022

Wij, de vrijwilligers, vertrokken met de bus uit Heiloo en Uitgeest voor een verrasingstocht die georganiseerd was door Anke Kruijsen.

Het eerste bezoek was bij het Singermuseum in Laren waar wij getrakteerd werden op koffie met gebak. Aansluitend mochten we daar de prachtige tuin bekijken, een ontwerp van Piet Oudolf.
Wie wilde kon ook nog even naar de kunst kijken in het museum, zij hebben een prachtige collectie.

Vervolgens gingen we naar museum kasteel Sypesteyn waar een heerlijke Lunch werd geserveerd. Aansluitend kregen we een rondleiding door de kasteeltuin. De tuinmeester gaf met haar enthousiaste verhalen een compleet beeld van de historie en het huidige beleid over de tuin.

Een dag vol verrassingen met ook nog een vaartocht over de Vecht met een drankje en een hapje. Voldaan gingen we, na deze mooie dag, weer huiswaarts.